Tuesday 4 August 2015

Kami adalah Ahli Bebas Herbalife dan Coach Pengurusan Berat badan

As-Salam & Salam Sejahtera kepada semua.

Kami adalah ahli bebas Herbalife yang active. Saya telah turun berat 14kg dan suami saya telah turun berat 8kg.

Diet herbalife dengan kami sangat mudah. Semudah 123 dan abc :)
Iyelahhhh.. mestilah mudah bila kita follow plan pemakanan yang di syorkan. Kami sangat enjoy diet dengan herbalife. Kesihatan kami semakin sihat, bertenaga daaannn semakin slim.. Bila dah kurus tu Nampak lah macam muda sikittt.. Cewahh nak perasan sat naaa (Errrr jgn muntah Dik Non taw)

Suami saya sangat enjoy dengan shake herbalife. Saya suka "menresepikan" shake tu pelbagai rasa. Enjoy sangat bila suami kita support dan diet bersama.

Saya tidak pernah menyangka akan turun 14kg.. Masa tengah bam bam dulu, Habis semua baju2 yang tak muat dah di sedekahkan pada orang, Rasanya boleh tak nak mintak balik?? Kih kih kih... (Gilo apa??)

Saya dulu 78.5kg masa start ambil herbalife, sebelum tu rasanya pernah cecah 80kg++. Tak berani hakak nak timbang masa tu bolat bagaikan Pau Yik Mon Tanjung Malim. Kannn??

Cik Abang saya pula, berat dia masa start herbalife 71.9kg.. Masa tu takde tengkok uolll.. hihihi

Inilah gambar kami masa tengah gemukss. Jangan gelak!!, jangan gelak!!.. Aloooo.. Tak baik taw gelakkan kami..


 
 
Taraaaaa... ini gambar kami sekarang... Errr.. lain kan... kann.. kannn.. kannnnn?
 

 

Jom kita mulakan Herbalife dengan kami.. Kami boleh coach youallzz sampai kurus dan sihat. Insyaallah..
 
Hubungi kami untuk dapatkan harga dan pakage yang menrikssss..
Sue : 012 6730141
Safri : 0133671505
 
Bye.. good nite.
 
 
 
*Disclaimer :
 
1. Keputusan setiap gambar sebelum dan selepas adalah tidak tipikal. Hasil individu mungkin berbeza-beza
 
2. Pendapatan dan gaya hidup tertakluk pada individu yang di gambarkan dan bukan purata
 
3. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mencegah atau mengubati mana-mana penyakit





No comments:

Post a Comment