Saturday 9 April 2016

Herbalife Telah Mengubah Hidup Ku (Coach Sue 0126730141 : Coach Pemakanan Sihat)

Hari ni kami hadiri Leadership Development Weekend. Masih ingat lagi ini lah event Herbalife pertama yang kami hadiri pada tahin 2015. Hari ni kami datang lagi utk kali ke-2. Alhamdulillah.

Banyak yang saya pelajari selama berada di dalam Herbalife.

1. Tiada yang mustahil - dulu saya rasakan mustahil utk saya dapat turun berat.

2. Sentiasa Positive - Di dalam Herbalife saya berjumpa dengan orang2 yang sentiasa positive dan support each others.

3. Membantu orang untuk kehidupan yang lebih sihat - dulu saya tak kesah org lain gemuk ke sihat ke. Sekarang saya lebih prihatin tentang orang di sekeliling saya.

4. Menjaga pemakanan famili saya - saya sentiasa memastikan famili saya mendapat makanan yg baik. Herbalife adalah breakfast wajib kami sekeluarga.

5. Sentiasa ingat "membantu orang, Allah akan bantu kita,. Mudahkan urusan orang, Allah akan mudahkan urusan kita". Alhamdulillah ianya sangat berkesan pada urusan Business kami di dalam Herbalife.

6. Saya sangat gembira dan rasa sangat berpuas hati setiap kali mereka dapat turun berat badan dan good respond dalam kesihatan dan healthy lifestyle.

7. Saya mengenali ramai orang di dalam Herbalife member yang baik dan positive.

8. Saya mengenali dan di kenalkan ramai orang baru, saudara mara kawan, kawan punya kawan, kawan punya saudara, saudara punya kawan yang punyai niat yang sama iaitu : Turun berat badan dan sihat.

Herbalife telah mengubah gaya hidup kami lebih sihat. Lebih menitik berat kan pemakanan dan kesihatan..

Terima kasih Allah kerana mempertemukan kami dengan Herbalife. Terima kasih kerana ditemukan dengan Has n Abg Nasir.

Catitan dari hatiku

Coach Sue
0126730141

😆kami coach bebas herbalife yang sentiasa beri motivasi.
😆Ramai  yang telah berjaya turun berat bersama kami.
😆kami akan plan kan pemakanan mengikut berat anda.
😆Kami akan monitor anda sehingga anda faham konsep pengambilan makanan healthy.
😆Kami akan memberi info sihat melalui group whatsapp yang akan membantu anda fahami konsep healthy diet.
😊Kami punyai peserta yang berjaya turun berat badan di kuala kangsar, ipoh, sungai petani, alor Setar, Penang, Batu Caves, Selayang, Sri Gombak, Sungai Buluh, Seremban, Seri Kembanga, Seremban, Cheras, Kajang, Bandar Melaka, Skudai, Kajang, Kuala Lumpur, Putra Jaya, Bangi, Semenyih.

☎0126730141 Coach sue
☎0133671505 Coach Safri

Follow ig saya : coach_suhaila
Follow FB saya : Suhaila Harun
Layari blog kami : www.suesafri.blogspot.com

#herbalifemalaysia #pengurusanberatbadan #jualherbalife #dietherbalife #turunberatbadan #coachherbalifemalaysia #tamanbukitpermata #srigombak #shakeherbalife #teaherbalife #srigombak #batucave #selayang #batucave #sungaibuluh


No comments:

Post a Comment